• 16.10.25, 08:30

Keskuste võidujooks: T1 tõuseb, Kaubamaja kaotab positsiooni

Ebakindel majandusolukord on inimeste ostukäitumisele mõju avaldanud ning inimesed on tööstuskaupade oste vähendanud, näitab Kantar Emori värske Tallinna kaubanduskeskuste trendiuuring.
Keskuste võidujooks: T1 tõuseb, Kaubamaja kaotab positsiooni
  • Foto: Liis Treimann
Võrreldes 2024. aastaga on vähem pealinna piirkonna elanikke soetanud kodumasinaid ja -elektroonikat, spordi- ja vabaajakaupu, jalatseid ning naisteriideid. „Mitmete kaubagruppide ostjaskonna puhul on ainuüksi aasta jooksul olnud langus viis protsenti. Samuti on näha, et mitmeid kaubagruppe ostetakse harvem kui varem: võimaluse korral lükatakse vältimatud ostud edasi,“ räägib Kantar Emori uuringuekspert Anu Varblane.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele