• 16.10.25, 08:30

Keskuste võidujooks: T1 tõuseb, Kaubamaja kaotab positsiooni

Ebakindel majandusolukord on inimeste ostukäitumisele mõju avaldanud ning inimesed on tööstuskaupade oste vähendanud, näitab Kantar Emori värske Tallinna kaubanduskeskuste trendiuuring.
Keskuste võidujooks: T1 tõuseb, Kaubamaja kaotab positsiooni
  • Foto: Liis Treimann
Võrreldes 2024. aastaga on vähem pealinna piirkonna elanikke soetanud kodumasinaid ja -elektroonikat, spordi- ja vabaajakaupu, jalatseid ning naisteriideid. „Mitmete kaubagruppide ostjaskonna puhul on ainuüksi aasta jooksul olnud langus viis protsenti. Samuti on näha, et mitmeid kaubagruppe ostetakse harvem kui varem: võimaluse korral lükatakse vältimatud ostud edasi,“ räägib Kantar Emori uuringuekspert Anu Varblane.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele