Autor: Laura Reiter • 14. jaanuar 2022

Millised olid 2021. aasta silmapaistvaimad turundusteod? 3. osa

Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2021. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja kolmandas osas jagavad oma lemmikuid eelmisel aastal Aasta Turundusteo tiitli pälvinud Atria Eesti (Maks ja Moorits) turundusjuht Mirjam Endla ja Elisa Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksuse juht Karin Kanepi.
Atria Eesti AS-i turundusjuht ja mulluse Aasta Turundusteo tiitli võitja Mirjam Endla.

Mirjam Endla, kes on ka tänavuse Aasta Turundusteo žürii esinaine, rääkis, et talle jäi möödunud aastast enim silma Päästeameti, Transpordiameti ja PPA ühiskampaania “Sul on Selgroogu!”. „Eriti tõmbasid tähelepanu selle sotsiaalmeedia power-speech kõned Genkaga,“ ütles ta ja lisas, et kampaania oli hästi läbi mõeldud ja tabas valupunkti - meil igaühel lasub kohustus alkoholiga liialdanud sõpra riskikäitumisest eemal hoida. Endla arvates olid Genka sõnumid mõjusad ja elust enesest.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700