Autor: Laura Reiter • 14. jaanuar 2022
Millised olid 2021. aasta silmapaistvaimad turundusteod? 3. osa
Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2021. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja kolmandas osas jagavad oma lemmikuid eelmisel aastal Aasta Turundusteo tiitli pälvinud Atria Eesti (Maks ja Moorits) turundusjuht Mirjam Endla ja Elisa Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksuse juht Karin Kanepi.
Atria Eesti AS-i turundusjuht ja mulluse Aasta Turundusteo tiitli võitja Mirjam Endla.
Mirjam Endla, kes on ka tänavuse Aasta Turundusteo žürii esinaine, rääkis, et talle jäi möödunud aastast enim silma Päästeameti, Transpordiameti ja PPA ühiskampaania “Sul on Selgroogu!”. „Eriti tõmbasid tähelepanu selle sotsiaalmeedia power-speech kõned Genkaga,“ ütles ta ja lisas, et kampaania oli hästi läbi mõeldud ja tabas valupunkti - meil igaühel lasub kohustus alkoholiga liialdanud sõpra riskikäitumisest eemal hoida. Endla arvates olid Genka sõnumid mõjusad ja elust enesest.