Ainult tellijatele
Autor: Laura Reiter • 4. jaanuar 2022
Ainult tellijatele

Millised olid 2021. aasta silmapaistvaimad turundusteod? 2. osa

Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2021. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja teises osas jagavad oma lemmikuid reklaamiagentuuri Age Creative strateegiajuht ja partner Tõnu Kõva ning Leiburi turundus- ja müügidirektor Anne Tääkre.
Leiburi turundus- ja müügidirektori Anne Tääkre hinnangul räägiti 2021. aastal tavalisest rohkem rahast.

Anne Tääkre nentis, et ehk kordab ta eelmise aasta mõtet, aga tema meelest on järjest keerulisem teha vahet reklaamil, PR kampaanial ja ka lihtsalt uudisel. „Kui Covid ja valimised kõrvale jätta, siis räägiti 2021 aastal tavalisest rohkem rahast,“ avaldas ta oma tähelepanekut ja lisas, et teise pensionisamba lammutamine paiskas turule kena summa vaba raha ja selgus, et selle mõistlikul või mittemõistlikul investeerimisel on ootamatult palju võimalusi.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700