Autor: Laura Reiter • 12. jaanuar 2022

Vaata, millised olid tudengite hinnangul eelmise aasta parimad turundusteod

Iga-aastane suurim ja oodatuim turundussündmus Password toimub tänavu 23.-24. märtsil Kultuurikatlas. Traditsiooniliselt kuulutatakse konverentsil välja ka Aasta Turundustegu. Sel aastal palusime esmakordselt silmapaistvaimate turundustegude väljaselgitamisel ka tudengite abi.
Prisma värbamiskampaaniat pidasid tudengid üheks Aasta Turundusteo tiitlit väärivaks kandidaadiks.

Tudengite hinnangul tegid eelmisel aastal parimat turundust Nõo Lihatööstus, Elisa Eesti, WRC Rally Estonia tiim, Bolt, Viru Keskus, Telia, Others (endine Münt), Tele2, Maks ja Moorits, Pakendikeskus, Boost Yourself, Ellen Richard ja La Muu ning reklaamiagentuuridest tõsteti esile Optimist.

Aasta Turundusteo tiitli vääriliseks peavad tudengid Nõo Lihatööstuse rebrandingut, Prisma värbamiskampaaniat, Tele2 jõulukampaaniat, Telia telereklaame ja kiusamisvastast kampaaniat, „Teeme ära“ aktsiooni, Visit Estonia x Genka kampaaniat ja ülekaalukalt Eesti Seksuaaltervise Liidu kampaaniat „14 pole okei“. Lisaks märgiti ära ka Alexela uued keskkonnasäästlikud kohvitopsid ning Taffeli välireklaamid.

Kõikide vastanute vahel loosisime välja 10 õnnelikku, kes saavad pääsme tänavusele konverentsile Password. Võtame võitjatega ühendust.

Kristel Milk

Katriin Vaher

Birgit Maranik

Aksel Kams

Liis Rossner

Kertu Järvevee

Mati Sild

Kadri Karnau

Linda Saarmets

Sigrit Keerd

Aitäh kõigile vastajatele ja kohtumiseni Passwordil!

Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700