Autor: Laura Reiter • 25. jaanuar 2022

Millised olid 2021. aasta silmapaistvaimad turundusteod? 5. osa

Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2021. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja viiendas ja ühtlasi viimases osas jagab oma lemmikuid loovagentuuri La Ecwador juht Heily Aavik.
Agentuuri La Ecwador juht Heily Aavik

Heily Aavik rääkis, et eelmine aasta sai pöördeliseks koroona ja sellest kõigest tingitud ühiskondliku igapäevaelu muutuste tõttu. „Ei ole vast enam kedagi, kellele oleks vaja rääkida ettevõtte brändingu ja e-turunduse koostoimimise olulisusest,“ toonitas ta ja lisas, et 2021. aastaga jõudis kätte ka aeg, kus iga endast lugupidav turundaja alustab eesmärkide saavutamise strateegia kokkupanekut loovkontseptsioonist - nii saab eos olemasolevad turundusele mõeldud ressursid võimalikult efektiivselt investeerida.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700