Ainult tellijatele
Autor: Laura Reiter • 19. jaanuar 2022
Ainult tellijatele

Millised olid 2021. aasta silmapaistvaimad turundusteod? 4. osa

Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2021. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja neljandas osas jagab oma lemmikuid Telia turundus- ja brändiosakonna juht Kertu Kuusik.
Telia Eesti turundus- ja brändiosakonna juht Kertu Kuusik.
Autor: Jake Farra

2021. aastal kütsid Kertu Kuusiku hinnangul enim kirgi uued tuuled tööandja brändingus ja valimiskampaaniates ning järjest valjemini jäi kõlama sotsiaalne kommunikatsioon. Kuusiku sõnul tuleb enim tunnustada neid, kes teevad suuri asju suure rahakotita. „Kahtlust ei ole, et #14poleokei kampaania on tublisti kiita saanud põhjusega,“ sõnas ta ja lisas, et ebamugavus, mida see kampaania Eesti inimestele pakkus, lihtsalt töötas. „Kiitus Optimistile, kes kampaania nõnda pühendunult vedada võttis,“ jagas Kuusik kiidusõnu.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700