Autor: Laura Reiter • 19. jaanuar 2022

Millised olid 2021. aasta silmapaistvaimad turundusteod? 4. osa

Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2021. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja neljandas osas jagab oma lemmikuid Telia turundus- ja brändiosakonna juht Kertu Kuusik.
Telia Eesti turundus- ja brändiosakonna juht Kertu Kuusik.
Foto: Jake Farra

2021. aastal kütsid Kertu Kuusiku hinnangul enim kirgi uued tuuled tööandja brändingus ja valimiskampaaniates ning järjest valjemini jäi kõlama sotsiaalne kommunikatsioon. Kuusiku sõnul tuleb enim tunnustada neid, kes teevad suuri asju suure rahakotita. „Kahtlust ei ole, et #14poleokei kampaania on tublisti kiita saanud põhjusega,“ sõnas ta ja lisas, et ebamugavus, mida see kampaania Eesti inimestele pakkus, lihtsalt töötas. „Kiitus Optimistile, kes kampaania nõnda pühendunult vedada võttis,“ jagas Kuusik kiidusõnu.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700