Autor: Best Marketing • 17. august 2021
Kultuuripealinna turundustegevusi hakkab juhtima Marika Goldman
Euroopa kultuuripealinn Tartu 2024 teabe- ja turundustiimi turundusjuhi ametikohale asus Marika Goldman. Kultuurivaldkonna ja Eesti riigi mainekujundamise taustaga turundusekspert peab uuel positsioonil oluliseks partnerlussuhete ja sponsorluse temaatika väljatöötamist ning Tartu 2024 võimalikult tugevat visuaalset nähtavust Eestis ja Euroopas.
Tartu 2024 teabe- ja turundustiimi turundusjuht Marika Goldman
Foto: Mana Kaasik
Goldmani sõnul oli ametikohale kandideerimine mastaapsuse tõttu inspireeriv. “Kui avanes turundusjuhi konkurss, siis oli selle projekti mastaapsus ja olulisus see, mis mind veidi hirmutas, aga tundsin tugevalt, et tahan Euroopa kultuuripealinnaga seotud olla. Võiks öelda, et tekkis raskekujuline fomo (fear of missing out) – kuigi tööd on palju ja see sisaldab palju väljakutseid, siis võimalus turundada Tartut koos Lõuna-Eestiga rahvusvahelisel tasandil nii suurelt ja võimsalt sai võitu ja kandideerisin, ” ütles Goldman.