Sel nädalal liitus TV3 Grupiga Eliis Pärna, kes asus juhtima ja arendama grupi online-meediat, olles enne seda meediavaldkonnas töötanud üle kümne aasta.
"Värske TV3 Grupi online-meedia juhina on minu peamine eesmärk kaardistada ära kõik online’iga seotud tooted ja tegevused, luua sellele suunale visioon ja strateegia. See puudutab nii sisu kui ka otsapidi turundust, müüki, arendusi, struktuuri ja kõike muud, mis vajab ühtseks toimivaks tervikuks voolimist," rääkis Pärna oma eesmärkidest uuel ametikohal.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.