Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert • 1. juuni 2020

Mediabrands Digital ja airBaltic said kolmanda Facebooki eduloo

Mediabrands Digital saavutas koostöös airBalticuga juba järjekorras kolmanda ametliku Facebooki eduloo. Mediabrands Digitali tegevjuht Erki Heinsaar rääkis Best Marketingile antud intervjuus, mille poolest see kahest eelmisest eduloost erineb, mida üldse kujutab endast Facebooki edulugu ja millist kasu toob Facebooki partneriks olemine.
Kui kaks esimest edulugu põhinesid andmetel ja olid suuresti automatiseeritud, siis kolmas edulugu põhines liitreaalsusel ja eristus hoopis loovusega.
Foto: Andras Kralla

See on viimase kolme aasta jooksul juba kolmas kord, kui Facebook tunnustab airBalticut ja Mediabrands Digitali. Kuidas see õnnestunud on?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700