Kas vahepeal on olnud ka selliseid projekte, mis pole Facebookilt ametlikku tunnustust saanud?
Ikka on, ega 99% meie tegevusest on tavapärane parimate praktikate, seadistuste ja optimeerimisviiside kasutamine, mis on mahukas töö ja tagab kliendi äritulemuse, aga ei ole midagi nii erakordset, mida tasuks edulooks vormistada. Lisaks tuleb silmas pidada, et paljud kliendid, kellel oleme aidanud tugevaid tulemusi saavutada, ei taha seda infot oma konkurentidega jagada, mistõttu need tegevused ja edulood kunagi avalikkuseni ei jõua. Ma arvan, et see success story iseenesest ei ole eesmärk omaette, meie jaoks on oluline kliendi äri kasvatada ja seeläbi ka ise kasvada.
Mida Facebooki partneriks olemine endast kujutab?
See annab meile otsekontaktid, kiirema klienditeeninduse ja võimaluse saada ligipääsu uutele teenustele, mis veel avalikkusele lahti ei ole. Ehk meile konkurentsieelise teiste agentuuride ees ja meie klientidele konkurentsieelise oma konkurentide ees, kuna need uued teenused on reeglina efektiivsemad ja toovad rohkem tulemusi. Sisuliselt kõik meie Facebooki edulood põhinevad mingil kujul innovatsioonil.
Kes ja kuidas saavad Facebooki partneriks?
Seda Facebook otseselt ei avalda, olen aru saanud, et eelduseks on nii käive, kasv kui ka tegevuste kvaliteet.
Kas on oodata ka neljandat edulugu?
Edulugu kui selline pole meile omaette eesmärgiks, eesmärk on ju ikkagi kliendi äri kasvatada. Edulood on toredad, aga kliendi kasumiaruandes need ei peegeldu, kuid kindlasti tahame pakkuda teenust, mille tulemusena tulevad ka järgmised edulood.