Helen Külaots • 5 november 2018
Jaga lugu:

Case study: Digitegu võitja - airBalticu online müügi kasvatamine läbi Facebooki uusimate lahenduste

Erki Heinsaar Digitegu auhinda vastu võtmas  Foto: Marko Mumm

Digitegu Facebooki reklaami kategooria võitja airBalticu kampaania eesmärk oli saada aru, kuidas kasutajad erinevate ekraanide vahel liiguvad, sellest infost lähtuvalt neile kõige asjakohasemaid pakkumisi edastada ning läbi selle piletimüüki tõsta. Selleks kasutati Facebooki uusimaid lahendusi nagu Dynamic Ads for Travel ja Facebook Attribution.

Tulemus oli nii edukas, et positiivse näitena tõstis Facebook ka ise selle esile.

airBaltic on Baltikumi juhtiv lennufirma, mis ühendab Balti riike enam kui 60 sihtkohaga. Tegemist on hetkel ühe kiiremini areneva lennufirmaga Euroopas, mis laiendab pidevalt nii sihtkohtade arvu kui lennukiparki.

Lennupiletite turg on paljude ülemaailmsete pakkujate ja vahendajate tõttu konkurentsitihe, kellest paljude kaubamärgid on kasutajate seas väga tuntud. Seetõttu on kohalikud lennufirmad, kes soovivad välisturgudel reisijate arvu tõsta, keerulises seisus. Uued kliendid tulevad konkurentidelt, kel on sageli oluliselt rohkem ressursse enda turustamiseks ning selle tõttu parem brändituntus. Kasvamine ja turustamine on vaevanõudev ning ressursimahukas.

Kampaania eesmärk

Pilootprojektina kasutati regioonis esimesena selliseid Facebooki võimalusi, mis pole tänaseni täielikult kättesaadavad.

Dynamic Ads for Travel (nüüdseks juba uue nimega Flight Ads), on reisikategooriale suunatud dünaamiline reklaam, mis arvestab, mida sa oled varem ettevõtte lehel või mujal veebis teinud. Tulemuseks on hästi personaalne reklaam, mis pakub sulle õiget aega, sihtkohta, hinda ja sobiva meeleoluga pildi.

Tulemuste mõõtmiseks kasutati lahendust Facebook Attribution, mis võimaldab kokku viia desktopis ja mobiilis oleva liikluse. Selle abil nähti, et 75% kampaania müügist tuli nii, et mõlemad ekraanid olid seotud – inimene nägi reklaami mobiilist, aga ostis veebist.

Tulemused

Võrreldes tavapäraste taassihtimisreklaamidega langes reklaamikulu ühe pileti müügile (CPA) 4 korda

Müügi kasv: 540 %

Viide airBalticu ametlikule case’ile Facebookis: www.facebook.com/business/success/airbaltic

Klient: airBaltic

Agentuur: Mediabrands Digital

Periood: 2018

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com