Autor: Marianne Liibert • 5. september 2019

Facebook tunnustas taas Mediabrands Digitali ja airBalticut

Mediabrands Digitalil ja airBalticul õnnestus vähendada ühe ostu sooritamiseks vajalikku investeeringut 90%, mis suurendas müüki 8,4 korda ja tõi kaasa järjekorras teise Facebooki eduloo.
Foto: TOMS KALNINS

Möödunud aastal aitas MBD kasvatada airBalticu online-müüki, kasutades selleks ühena esimestest Facebooki uusi lahendusi Flight Ads ja Facebook Attribution. Kampaania oli niivõrd edukas, et selle tõstis positiivse näitena esile Facebook ise ja lisaks võitis MBD selle eest Aasta Digitegu 2018 konkursil Facebooki reklaami kategooria auhinna.

Nüüd sündis MBD ja airBalticu koostöö tulemusel teine ametlik Facebooki edulugu. Ühe ostu sooritamiseks vajalikku investeeringut vähendati 90% ja see tõi kaasa 8,4x suurema müügi. Maailmas on vähe lennufirmasid, kellel selline asi õnnestunud on.

Erki Heinsaar

"airBaltic on üks innovaatilisemaid lennufirmasid maailmas ja nende huvi on alati uuenduslike võimaluste kasutamisega esirinnas olla. See sobib väga hästi MBD põhimõttega olla suurte tehnoloogiaplatvormidega strateegilised partnerid ja nende uued arendused esimesena kasutusele võtta," kommenteeris edukat koostööd Mediabrands Digitali tegevjuht Erki Heinsaar.

"Esimese Facebooki eduloo saime dünaamiliste reklaamide kombineerimisega Facebook Attribution tööriistaga, mis võimaldas meil saada infot seadmeteüleste ostuteekondade kohta ja sellest lähtuvalt mobile first reklaamistrateegia välja töötada," kirjeldas ta esimest õnnestumist.

"Nüüd laiendasime dünaamiliste reklaamide strateegiat ka nende inimesteni, kes pole varem airBalticu lehel käinud, aga kellel on huvi reisida ja kes parajasti mingi kindla sihtkoha osas taustainfot otsivad. Selline tehnoloogia ja data kombineerimine vähendas ühe ostu sooritamiseks vajalikku investeeringut 90% ja tõstis 8.4x müüki," selgitas Heinsaar teise eduloo tagamaid.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700