Silja Oja • 19 oktoober 2018
Jaga lugu:

Facebook tunnustas airBalticut ja Mediabrands Digitali

Sel nädalal avaldas Facebook Baltikumi esimese eduloo, mis kajastab airBalticu tulemuste kasvatamist läbi uuenduslike reklaamivõimaluste. See on suur kompliment ka kogu Eesti digimaastikule.

Digitaalmeedia agentuur Mediabrands Digital kasutas pilootprojektina regioonis esimesena selliseid Facebooki võimalusi, mis pole tänaseni ametlikult kättesaaadavad.

Esimene neist, Dynamic Ads for Travel (nüüdseks juba uue nimega Flight Ads), on reisikategooriale suunatud dünaamiline reklaam, mis arvestab, mida sa oled varem ettevõtte lehel või mujal veebis teinud. Tulemuseks on hästi personaalne reklaam, mis pakub sulle õiget aega, sihtkohta, hinda ja sobiva meeleoluga pilti.

Teiseks kasutas Mediabrands Digital tulemuste mõõtmise lahendust Facebook Attribution, mis võimaldab kokku viia desktopis ja mobiilis oleva liikluse. Selle abil nägi agentuur, et 75% kampaania müügist tuli nii, et mõlemad ekraanid olid seotud – inimene nägi reklaami mobiilist, aga ostis veebist. See võimaldas agentuuril õiget pilti näha – kuidas kanalid mõjutasid ostuotsust, mitte ainult seda, kus keegi viimase kliki tegi.

Eduloo leiab siit: www.facebook.com/business/success/airbaltic

Erki Heinsaar  Foto: Eiko Kink, Äripäev

“See on nii meile kui airBalticule väga suur tunnustus. Oleme samas kategoorias selle sektori suurimate tegijatega nagu KLM, Air France ja Momondo. Kogu Euroopa, Aafrika ja Kesk-Aasia peale on hetkel vaid 17 turisimisektoris avaldatud edulugu,” kommenteeris Mediabrands Digitali juht Erki Heinsaar.

“Selle loo taga on tegelikult pea kahe aasta pikkune suur töö nii kliendi kui meie spetsialistide poolt – olime ühed esimesed Euroopas, kes võtsid kasutusele Dynamic Ads for Travel lahenduse ja kasutasime Facebook Attribution analüütika tööriista, et paremini mõista klienditeekonda ja erinevate reklaamiformaatide rolli selles. Ma arvan, et see on suur kompliment ka kogu Eesti digimaastikule, et me Facebooki partnerina saime nende beetaversioonis olevaid lahendusi kasutada ja seeläbi selle edulooni jõuda,” lisas Erki.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee