• 18.04.16, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case Study: Swedbanki mobiilipanga äpp

Swedbank lansseeris rakenduse, mille abil on ülimalt lihtne raha saata ja küsida. Kampaania keskendus tehniliste seletuste asemel inimlikule ja personaalsele lähenemisele ning kokkuvõttes ületati eesmärki 66% võrra.
Swedbanki moobilirakenduse kampaania
  • Swedbanki moobilirakenduse kampaania
Kampaania nimi: Küsi ja saada raha

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele