• 04.06.15, 10:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Strateegiaid on mõistlik kopeerida

Tuntud turundusstrateeg Mark Earls arvab viimases “Admapi” numbris, et turundusstrateegid kulutavad liiga palju aega ja energiat sügavuti minekule ja turundusprobleemidele unikaalsete lahenduste otsimisele.
Turundusstrateeg Mark Earls
  • Turundusstrateeg Mark Earls
Selle asemel tuleks õppida ja kopeerida edukaid lahendusi teistelt brändidelt ja teistest ärivaldkondadest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele