• 04.06.15, 10:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Strateegiaid on mõistlik kopeerida

Tuntud turundusstrateeg Mark Earls arvab viimases “Admapi” numbris, et turundusstrateegid kulutavad liiga palju aega ja energiat sügavuti minekule ja turundusprobleemidele unikaalsete lahenduste otsimisele.
Turundusstrateeg Mark Earls
  • Turundusstrateeg Mark Earls
Selle asemel tuleks õppida ja kopeerida edukaid lahendusi teistelt brändidelt ja teistest ärivaldkondadest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele