Väikemajade tootja: Pärast turunduskulude suurendamist hakkas tehtud töö vilja kandma
Puidust väikemaju ja saunu tootev ja müüv Iglucraft sai lauale aasta jagu tööd, sest juhtkond eesotsas Priit Kallasega otsustas ujuda vastuvoolu ja suurendas turunduskulutusi.
Kallas rääkis Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis, et pärast turunduskulutuste suurendamist hakkas tehtud töö vilja kandma. "Nägu on naerul," ilmestas Kallas.
Üle maailma tuntud Eesti väikemajade ja saunade tootja Iglucraft tuli 1. märtsil välja uhiuue näoga, peegeldades muutunud majutusturgu ja inimeste mõtlemist ning uuenenud Iglucrafti tooteid, mis vajasid eksklusiivsemat kuvandit. Ettevõtte asutaja ja tegevjuht Priit Kallas ning brändi loovpoole taga seisev Siim Pütsepp rääkisid lähemalt.
Äripäeva raadio saates "Ideest kasumini" käis juunis külas jalgpallikuulsusele David Beckhamile sauna müünud Iglucrafti juht Priit Kallas. Saates räägiti sellest, miks ja kuidas jalgpallistaar Eesti toodet reklaamis ning kas sellele järgnes tellimuste laviin.
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?