Väikemajade tootja: Pärast turunduskulude suurendamist hakkas tehtud töö vilja kandma
Puidust väikemaju ja saunu tootev ja müüv Iglucraft sai lauale aasta jagu tööd, sest juhtkond eesotsas Priit Kallasega otsustas ujuda vastuvoolu ja suurendas turunduskulutusi.
Kallas rääkis Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis, et pärast turunduskulutuste suurendamist hakkas tehtud töö vilja kandma. "Nägu on naerul," ilmestas Kallas.
Üle maailma tuntud Eesti väikemajade ja saunade tootja Iglucraft tuli 1. märtsil välja uhiuue näoga, peegeldades muutunud majutusturgu ja inimeste mõtlemist ning uuenenud Iglucrafti tooteid, mis vajasid eksklusiivsemat kuvandit. Ettevõtte asutaja ja tegevjuht Priit Kallas ning brändi loovpoole taga seisev Siim Pütsepp rääkisid lähemalt.
Äripäeva raadio saates "Ideest kasumini" käis juunis külas jalgpallikuulsusele David Beckhamile sauna müünud Iglucrafti juht Priit Kallas. Saates räägiti sellest, miks ja kuidas jalgpallistaar Eesti toodet reklaamis ning kas sellele järgnes tellimuste laviin.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.