Autor: Rivo Sarapik • 18. juuli 2019

Kuidas staarid oma toodet reklaamima panna?

Iglusaunade tootja Iglucraft juht Priit Kallas.
Foto: ELMO RIIG, Postimees/Scanpix
Äripäeva raadio saates "Ideest kasumini" käis juunis külas jalgpallikuulsusele David Beckhamile sauna müünud Iglucrafti juht Priit Kallas. Saates räägiti sellest, miks ja kuidas jalgpallistaar Eesti toodet reklaamis ning kas sellele järgnes tellimuste laviin.

Samuti räägiti sellest, mida Eestis toodetud sauna jõudmine maailma meediasse tootjale kaasa tõi, millisesse uude valdkonda iglusaunade tootjad laienevad, kuidas välismaal konkurentsitihedal turul konkurentidest kordades kallima tootega läbi lüüa ning miks on bränd eluliselt tähtis.

Saadet juhtis Rivo Sarapik.

Järelkuula saadet siit:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700