Autor: Rivo Sarapik • 18. juuli 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Kuidas staarid oma toodet reklaamima panna?
Iglusaunade tootja Iglucraft juht Priit Kallas.
Foto: ELMO RIIG, Postimees/Scanpix
Äripäeva raadio saates "Ideest kasumini" käis juunis külas jalgpallikuulsusele David Beckhamile sauna müünud Iglucrafti juht Priit Kallas. Saates räägiti sellest, miks ja kuidas jalgpallistaar Eesti toodet reklaamis ning kas sellele järgnes tellimuste laviin.
Samuti räägiti sellest, mida Eestis toodetud sauna jõudmine maailma meediasse tootjale kaasa tõi, millisesse uude valdkonda iglusaunade tootjad laienevad, kuidas välismaal konkurentsitihedal turul konkurentidest kordades kallima tootega läbi lüüa ning miks on bränd eluliselt tähtis.
Saadet juhtis Rivo Sarapik.
Järelkuula saadet siit: