Saates "Eetris on turundusuudised" tuleb juttu turunduspsühholoogiast ning erinevate kanalite mõjust tarbijakäitumisele. Selleks oleme saatesse kutsunud Kantar Emori käitumisteaduste juhteksperdi Heidi Reinsoni.
Keit Ausner ja Heidi Reinson (paremal). Foto: Äripäev
Saates arutletakse muuhulgas sotsiaalmeedia mõjust enesehinnangule ja manipuleerimisest, kuidas e-kaubanduses otsuseid langetatakse, sõnumite AB testimisest avalikus sektoris ning ka protsessidest, kuidas kliendid käituvad.
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.