• 31.01.23, 14:01

Tarbijakäitumise muutused ja manipulatsioon

Saates "Eetris on turundusuudised" tuleb juttu turunduspsühholoogiast ning erinevate kanalite mõjust tarbijakäitumisele. Selleks oleme saatesse kutsunud Kantar Emori käitumisteaduste juhteksperdi Heidi Reinsoni.
Keit Ausner ja Heidi Reinson (paremal).
  • Keit Ausner ja Heidi Reinson (paremal). Foto: Äripäev
Saates arutletakse muuhulgas sotsiaalmeedia mõjust enesehinnangule ja manipuleerimisest, kuidas e-kaubanduses otsuseid langetatakse, sõnumite AB testimisest avalikus sektoris ning ka protsessidest, kuidas kliendid käituvad.
Saadet juhib Keit Ausner Äripäevast.
Saadet toetab turundusagentuur Must Uba.
Tarbijakäitumise muutused ja manipulatsioon
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele