Autor: Keit Ausner • 13. september 2022

Kuidas kliendiandmeid edukalt ära kasutada ja luua toimiv lojaalsusprogramm?

Tagumises reas Wolt Eesti turundusjuht Taali Laur, saatejuht Keit Ausner, esireas Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats.
Foto: Äripäev
"Eetris on turundusuudised" saade keskendub lojaalsusprogrammidele ja kliendi eluea pikendamisele. Sellel teemal arutlevad saates Wolt Eesti turundusjuht Taali Laur ja Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats ning saatejuht Keit Ausner Äripäevast.

Saates tuleb juttu klientide müksamisest, klientide segmenteerimisest, ostukäitumisest, andmetöötlusest ning ka erinevatest lojaalsusprogrammidest.

Saadet toetab turundusagentuur Must Uba.

Kuula saadet siit:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700