• 02.10.25, 12:01

Vandeadvokaat: moraaliklauslita sponsorleping jätab toetaja keerulisse seisu

Hiljuti puhkes Eesti Jalgpalli Liidu ümber skandaal, kui alaliidu presidendi väljaütlemine tõi kaasa olukorra, kus üks sponsor lõpetas liidu toetamise ja teine kutsus jalgpalliliidu selgitusi andma. Juhtunu näitab, et sport ei seisne üksnes väravates, sekundites ja medalites, vaid ka laiemates väärtustes, mida sport endas kannab ning mille peegeldamist ootab ühiskond sportlastelt, spordiorganisatsioonidelt ja toetajatelt üha enam.
Moraaliklauslite sisu tuleb seega põhjalikult läbi mõelda, muu hulgas arvestades sponsoreeritava sportlase ning konkreetse spordiala ja ajastu eripära, soovitab advokaadibüroo RASK vandeadvokaat Ken Kaarel Gross.
  • Moraaliklauslite sisu tuleb seega põhjalikult läbi mõelda, muu hulgas arvestades sponsoreeritava sportlase ning konkreetse spordiala ja ajastu eripära, soovitab advokaadibüroo RASK vandeadvokaat Ken Kaarel Gross.
  • Foto: RASK
Kuigi väärtuskonfliktidel on tänapäeva spordimaailmas sponsorite ja toetatavate jaoks aina suurem kaal, ei reguleeri sponsorlepingud moraalseid rikkumisi ja nende tagajärgi sageli piisavalt. Selle tulemusena võivad osapoolte huvid väärtuskonfliktide korral jääda kaitseta, kirjutab advokaadibüroo RASK vandeadvokaat Ken Kaarel Gross.

Seotud lood

Uudised
  • 01.10.25, 11:52
SEB partnersuhete juht: iga töötaja võiks mõelda nagu ettevõtja
Ettevõtja mõtteviis ei kao isegi siis, kui minna tööle suurpanka. Turundustaustaga SEB partnersuhete juhi Kai-Riin Saluste lugu näitab, et loovus, julgus ja põhjamaiste väärtuste mõistmine aitavad Põhjamaades läbi lüüa.
Uudised
  • 27.01.25, 14:20
Atria turundusjuht: sponsorluse tasuvust mõõta on keeruline, kuid selle mõju on tuntav
Kuna sponsorluse tasuvust on keeruline mõõta, siis oleme valinud rahvaspordiürituste toetamise, kuna saame sealt laiema kõlapinna, sõnas Passwordi konverentsil üles astuv Atria Eesti turundusjuht Mirjam Endla.
Uudised
  • 10.10.24, 15:45
Kuidas sponsorlussuhted äri heaks tööle panna?
Sponsorluse täielik potentsiaali saavutamiseks tuleb kaasata publikut, luua väärtust ja mõõta, kuidas investeering tegelikult tulemusi toob, kirjutab META Advisory turunduskommunikatsiooni konsultant Ergo Kukk.
Töökuulutused
  • 30.09.25, 17:37
Olde Hansa otsib müügijuhti
Otsime oma meeskonda Baltikumi ja Skandinaavia müügijuhti, kes uue eksklusiivse toote müüki nendes piirkondades edendaks. 98% toote tarbijatest on sellele positiivset tagasisidet andnud, seega on tegu tootega, millel on tugev potentsiaal laiemaks eduks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele