• 10.10.24, 15:45

Kuidas sponsorlussuhted äri heaks tööle panna?

Sponsorluse täielik potentsiaali saavutamiseks tuleb kaasata publikut, luua väärtust ja mõõta, kuidas investeering tegelikult tulemusi toob, kirjutab META Advisory turunduskommunikatsiooni konsultant Ergo Kukk.
META Advisory turunduskommunikatsiooni konsultant Ergo Kukk
  • META Advisory turunduskommunikatsiooni konsultant Ergo Kukk
  • Foto: Jake Farra
Käimasolevatelt Eesti Olümpiakomitee presidendi valimistelt paistab, et taaskord taandub kõik rahale, õigemini selle puudumisele. Kui vaadata suuremaid sponsorluskoostöid spordis, tundub pilt aga vastupidine: Eesti ettevõtetel paistab raha olevat küllaga. Lihtsalt sageli pannakse suured summad mängu ilma koostöövõimalusi maksimaliseerimata.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele