• 17.09.25, 12:21

SUUR LUGU | Ettevõtted eakatele turundamisest: 60+ ei ole lihtsalt pensionärid, nad on uus turujõud

Eestis on juba ligi veerand elanikkonnast üle 60 aasta vana. Nad on aktiivsed tarbijad, kelle puhul stereotüüp „pensionärist“ enam ammu ei tööta.
Invaru turundus- ja kommunikatsioonispetsialist Kärt Luht
  • Invaru turundus- ja kommunikatsioonispetsialist Kärt Luht
  • Foto: Moment Pildis
Eesti rahvastiku vananemine mõjutab juba täna pankade, kaupluste, meediaväljaannete, avaliku sektori jt töökorraldust. See seab ettevõtetele ja organisatsioonidele väljakutse pakkuda lahendusi, mis oleksid korraga lihtsad, selged ja austavad ning mis arvestaksid erinevate vanuserühmade harjumusi.

Seotud lood

Uudised
  • 16.07.25, 12:11
Ka eakad tarbijad avastavad sotsiaalmeedias ostuvõimalusi
Sotsiaalmeedias ostlemine pole enam vaid noorte pärusmaa – vähemalt iga kolmas 60ndates ja iga kuues 70+ vanuses eestlane teeb seal regulaarselt oste, näitab Adyeni kaubandusuuring.
Uudised
  • 16.09.25, 09:23
Vanemaealised avavad digiturundajatele uued võimalused
Eesti elanike internetikasutus on kõrgel tasemel kõigis vanuserühmades, kuid märkimisväärne kasv on toimunud just vanemaealiste hulgas, näitab Statistikaameti uuring.
Uudised
  • 15.05.25, 15:45
Üllatav trend: AI kasutamise kasvu ostlemisel veavad vanemaealised
Eesti inimeste seas on tehisintellekti kasutamine ostlemisel aastaga pea poole võrra kasvanud, selgus finantstehnoloogiaplatvormi Adyen 2025. aasta kaubandusuuringust.
Uudised
  • 26.05.25, 13:27
Uus kampaania võtab sihikule koletised, kes räägivad pankade ja politsei häälega
Täna algas Pangaliidu pettuste tõkestamise kampaania „Petturil on mitu nägu“, mille eesmärk on meelde tuletada, et igas olukorras, mis puudutab raha, tuleks rahulikult järele mõelda ja võtta aega kontrollimiseks, mitte tegutseda ülepeakaela.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele