• 28.08.25, 08:47

Microsofti AI-juht hoiatab: tehisaru loob ohtliku illusiooni teadvuse olemasolust

AI tuleb luua inimeste jaoks, mitte inimesena, leiab Microsoft AI juht Mustafa Suleyman.
Microsoft AI tegevjuht Mustafa Suleyman oli varem Google´i poolt ostetud DeepMindi kaasasutaja.
  • Microsoft AI tegevjuht Mustafa Suleyman oli varem Google´i poolt ostetud DeepMindi kaasasutaja.
  • Foto: Christopher Wilson / Wikipedia
Vaata viimase nädala kõige põnevamaid uudiseid tehisintellekti valdkonnast.

Seotud lood

Uudised
  • 04.08.25, 10:05
Läti reklaamiagentuuri juht: oleme tehisintellektiga „euroremondi“ faasis
Läti reklaamiagentuuri WRONG juht Artis Krilovs fännab AI’d, aga hetkel valmistab see talle pettumuse, kuna suurte brändide AI abil loodud tänavabännerid näevad tema arvates välja nagu iga väikese tegija kiirtöö.
Uudised
  • 19.08.25, 09:09
Pank hoiatab: liigne kiirustamine AI-ga võib ettevõttele kalliks maksma minna
Ükskõik kui nutikas tehisintellekt võib tunduda, ei saa ta sinu eest kanda vastutust, ütleb Coop Panga ärikliendi igapäevapanganduse äriliini juht Erje Mettas.
Uudised
  • 24.07.25, 12:33
McCann Riga loovjuht: tunneme moraalset kohustust jätkata koostööd päris fotograafide, modellide ja jumestajatega
Kui tulemus jääb liiga täiuslik, tajuvad inimesed kohe, et see on AI tehtud – nii et järgmine trend võibki olla teadlikult robustsem ja inimlikum esteetika, ennustab BalticBest 2025 žüriiliige ning McCann Riga loovjuht Sintija Popena.
Uudised
  • 23.07.25, 10:00
Mida AI määrus turundajale tegelikult tähendab?
Levinud, ent ohtlik müüt on, et määrus puudutab üksnes arendajaid, andmeteadlasi või tehnilisi juhte. Tegelikult puudutab määrus otseselt ka turundustiime, tootearendust, klienditeenindust, juriste ja tippjuhtkonda, toonitab GDPR Register tegevjuht Krete Paal.
Töökuulutused
  • 11.08.25, 09:00
Patendiametiga on oodatud liituma kommunikatsioonijuht
Kandideerimise tähtaeg: 31.08.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele