• 14.08.25, 09:56

Sotsiaalmeedia sütitab snäkihuvi, kuid ostuotsuse langetab hind

Eestlaste snäkkimisharjumusi kujundavad aina enam üleilmsed trendid, hinnatundlikkus ja muutuvad maitse-eelistused, selgub Prisma tellitud ja Socio Uuringukeskuse läbi viidud uuringust.
Sotsiaalmeedia sütitab snäkihuvi, kuid ostuotsuse langetab hind
  • Foto: Pexels/Freepik
Viimaste aastate jooksul on Eesti inimeste snäkkimisharjumustes näha aina enam sotsiaalmeedia mõju, misjuures on eriti selgelt tunda TikToki kasvavat võimu. Prisma kategooriajuht Natalja Saveljeva tõi välja, et näiteks oli eelmisel aastal märgata suurt hüpet PepsiCo Flamin' Hot Cheetos ja Doritos krõpsude müügis, kui need sotsiaalmeediaplatvormil rohkem tähelepanu said. Tänavu on TikToki toel menukaks muutunud True Dates ja Dave & Jon'si maitsestatud datlid.

Seotud lood

Uudised
  • 12.08.25, 10:39
Eesti tarbija ei andesta aeglast makseprotsessi – iga teine katkestab ostu
Ootus mugavale ostukogemusele on kasvanud niivõrd kõrgeks, et ebamugav ja aeglane makseprotsess võib paljudel juhtudel viia ostu katkestamiseni, selgus juhtiva finantstehnoloogiaplatvormi Adyeni 2025. aasta kaubandusuuringust.
Uudised
  • 29.07.25, 10:32
Atria Eesti uus turundusjuht: tasakaal vana hoidmise ja uue loomise vahel ongi kõige inspireerivam
Juuli keskel Atria Eesti turundusjuhi ametisse astunud Marie Ojamaa asus uude ametisse selge visiooni ja suure soovi toel aidata kaasa Eesti hinnatuima lihabrändi arengule.
Uudised
  • 22.07.25, 11:40
Hea maine maksab: Eesti tarbija on brändide suhtes kriitilisem kui kunagi varem
Eesti inimesed teevad osteldes järjest teadlikumaid valikuid – mitte ainult kauba või teenuse hinna, aga ka oma väärtushinnangute põhjal, näitab Credit24 tellitud värske Baltikumi-ülene uuring.
Uudised
  • 16.07.25, 12:11
Ka eakad tarbijad avastavad sotsiaalmeedias ostuvõimalusi
Sotsiaalmeedias ostlemine pole enam vaid noorte pärusmaa – vähemalt iga kolmas 60ndates ja iga kuues 70+ vanuses eestlane teeb seal regulaarselt oste, näitab Adyeni kaubandusuuring.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele