• 22.07.25, 11:40

Hea maine maksab: Eesti tarbija on brändide suhtes kriitilisem kui kunagi varem

Eesti inimesed teevad osteldes järjest teadlikumaid valikuid – mitte ainult kauba või teenuse hinna, aga ka oma väärtushinnangute põhjal, näitab Credit24 tellitud värske Baltikumi-ülene uuring.
IPF Digital Eesti äriüksuse juht Kristi Saaremets
  • IPF Digital Eesti äriüksuse juht Kristi Saaremets
Kui hind kõrvale jätta, peavad Eesti inimesed kõige olulisemaks omadusteks brändi puhul, kellelt nad kaaluvad kauba või teenuse ostmist, usaldusväärsust (60%), kõrget kvaliteeti (51%) ning ausat ja läbipaistvat äritegevust (46%). Need väärtused kaaluvad üles näiteks mugavuse või disaini, mis on olulisemad Läti ja Leedu tarbijate jaoks.

Seotud lood

Uudised
  • 19.06.25, 08:06
Kantar Emor: kõige meeldivamate toidubrändidena püsivad, esmakordselt jõudis esikolmikusse Kārums
Kantar Emori mais läbi viidud uuringust selgus, et neljandat aastat järjest hindavad Eesti tarbijad kõige meeldivamaks toidubrändiks maiustustebrändi Kalev, millele järgneb lihabränd Maks&Moorits. Kolmandale kohale kerkis viimastel aastatel edetabelis tõusujoones rühkinud, esmajoones kohukeste põhjal tuntud Läti bränd Kārums.
Uudised
  • 30.05.25, 12:13
Jan Uuspõlluga brändisaadikuks olemisest – huumorikalt muidugi!
AVALDA ARVAMUST: mitut brändi on mõjuisikul mõistlik korraga esindada?
Kui näitleja Jan Uuspõld lavale astub – olgu see teatrilaval või reklaamis –, sünnib midagi äratuntavat. Midagi, mis puudutab inimesi rohkem kui lihtsalt loosung.
Uudised
  • 22.05.25, 10:54
Valeinfo levib plahvatuslikult – sinu bränd võib olla järgmine
Internet on tulvil valest ja eksitavast teabest. Turundajana tuleb mõista, mis see nii on ja miks see levib, et seda ennetada ja sellele asjakohaselt ning kiiresti reageerida osata.
Uudised
  • 09.05.25, 06:30
Kas sinu bränd kõlab suvaliselt või strateegiliselt?
Eestis on helibränding endiselt pigem tagasihoidlikult kasutatav strateegiline tööriist, kuna selle potentsiaali ei ole veel lihtsalt teadvustatud, kirjutavad muusikapsühholoog Dali Kask ning muusikaprodutsent Ikevald Rannap.
Töökuulutused
  • 10.07.25, 09:30
Tomra otsib kommertsjuhti
Tomra otsib endaga liituma kommertsjuhti, kes juhiks tegevust Eestis, Lätis ja Leedus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele