Miks Eesti ettevõtted Redditit enam ignoreerida ei saa?
Google’i otsingutulemuste tipus ei ole enam ammu blogid ega ettevõtete lehed, vaid Redditi kasutajate arutelud. Mis on selle taga ja mida see brändidele tähendab?
Sertifitseeritud Redditi reklaamiekspert Marie Jaksman
Veel mõni aasta tagasi peeti Redditit interneti tagahooviks – nišiplatvormiks, kus tehnoloogiahuvilised ja anonüümsed kommenteerijad arutasid kõike, alates programmeerimisest kuni meemide ja kassipiltideni. Täna on Reddit Google’i otsingutulemustes suisa 3. kohale tõusnud, lükates tahaplaanile senised turuliidrid.
Eelmisel aastal veetsid internetikasutajad üle maailma keskmiselt 6 tundi ja 38 minutit päevas veebis surfates. See moodustab peaaegu kolmandiku inimese ärkvelolekuajast.
Paljud koolinoored väljendasid seekordses uuringus soovi sotsiaalmeedia kasutusaega piirata, kuid tunnevad, et neil puuduvad selleks vajalikud oskused, toob välja uuringu läbi viinud Brit Mesipuu.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.