Helmese sihikindel töö viis Unistuste Tööandja 2025 tiitlini
Helmese viimase viie aasta töö näitab väga selgelt, et tööandja brändi loomine on pikaajaline ja sihikindel protsess ja selle timmimine võtab aega aastaid, sõnas Visionest Institute’i juht Anu-Mall Naarits.
Visionest Institute tunnustas 5. veebruaril Unistuste Tööandja konverentsil Nõmmel 2025. aasta unistuste tööandjaid, kes läbisid eelnevalt põhjaliku konkursi. Kuueliikmeline žürii valis kolmanda sektori võitjaks Eesti Pärimusmuusika Keskuse ja ärisektori üldvõitja tiitli Unistuste Tööandja 2025 teenis välja Helmes.
Persoonibränding ei ole enam üksnes individuaalne tööriist, vaid mängib kriitilist rolli ka organisatsioonide strateegias, leiab Your Brand Up Studio persooni- ja tööandja brändingu strateeg Evelin Org.
CVKeskus.ee poolt läbi viidud uuringu kohaselt platseerus Politsei- ja Piirivalveamet 2024. aasta ihaldusväärseimate tööandjate hulgas uue tulijana 16. kohale.
Bränd ei ole enam see, mida ettevõte ise enda kohta välja ütleb, vaid see, mida ütlevad selle kohta nii töötajad kui kliendid, kirjutab Your Brand Up Studio persooni- ja tööandja brändingu strateegEvelin Org.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.