• 20.01.25, 06:00

Brändisaadiku teekond algab tugevast persoonibrändist

Persoonibränding ei ole enam üksnes individuaalne tööriist, vaid mängib kriitilist rolli ka organisatsioonide strateegias, leiab Your Brand Up Studio persooni- ja tööandja brändingu strateeg Evelin Org.
Brändisaadiku teekond algab tugevast persoonibrändist
  • Foto: Eneli Riim
Tänapäeva infokülluses on inimestele üha olulisem eristuda ning persoonibrändingul on selles märkimisväärne roll. Töötajate poolt jagatud isiklikud kogemuslood töötavad alati paremini kui anonüümsed reklaamsõnumid. Inimesed on kriitilisemad reklaamsõnumite suhtes ja otsivad brände, mis peegeldavad nende isiklikke väärtusi ja hoiakuid. Suhtluses siirad ja autentsed brändisaadikud on tõhusamad kui näiliselt „toodetud“ reklaamisõnumid.

Seotud lood

Uudised
  • 16.01.25, 11:20
Elisa Eesti pälvis taas rahvusvahelise Top Employer tiitli
Top Employer sertifikaat, millega tunnustatakse parimaid tööandjaid üle maailma, saadi juba kolmandat järjestikust korda.
Uudised
  • 02.12.24, 11:51
Tööandja bränding: inimkesksus on vaieldamatu võitja
Edukad ettevõtted hoiavad järjest rohkem fookuses oma inimesi ning brändisaadikud esindavad brändi isiklike lugude, kogemuste ja emotsioonide kaudu, kirjutavad Evelin Org ja Olesija Saue.
Uudised
  • 16.01.25, 13:10
Kuidas Eesti riigi bränd majandust ja julgeolekut edendada aitab?
Brand Estonia tiim on kaardistanud Eesti peamised tugevused ning töötanud välja viisi, kuidas neid väljendada. Hiljutisel kokkusaamisel tutvustati riigibrändi viimaseid arenguid.
Uudised
  • 28.03.24, 13:22
Tööandja bränding: valik või paratamatus?
Oddwork Swedeni tööandja brändingu juhi Charles Sinclairi sõnul ei ole tööandja bränding ainult valik, vaid strateegiline otsus, mis mõjutab ettevõtte võimet meelitada ligi, värvata ja hoida talente.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele