Üks ja tugev brändihääle kandja ei pruugi ettevõttes igavesti töötada, hoiatab tekstiloomeagentuuri Reed Words asutaja ning Passwordi üks esinejatest Mike Reed.

- Sõnad on suurepärased filtreerimisvahendid, on Mike Reed kindel.
Mike Reed on loonud brändidele tekste üle 30 aasta. Tema klientide hulka kuuluvad maailma vägevad – Google, McDonald's, Sony, the Premier League ja Heinz, lisaks paljud idufirmad.
Tema brändi tekstidele keskendunud agentuur Reed Words tegutseb Londonis, New Yorgis ja Singapuris.
Mike Reed kinnitab, et kasutab AI-d oma igapäevatöös tekstide loomisel väga vähe. „Minu kirjutamisstiil on endiselt samasugune, nagu alati on olnud.“
AI on tema jaoks omal kohal uurimistööks ja ideede generereerimiseks, sest see on otsingumootoritest kasulikumaks muutumas. Samuti on AI suureks ajasäästjaks transkriptsiooni tegemisel või koosolekute protokollide tegemisel.
Sõnal on jätkuvalt jõudu
Reedi jaoks on laiemalt vaadates selge, et visuaalid, videod ja kõik muu selline on väga võimas ning muutub üha populaarsemaks. Samas näeb ta endiselt, et inimesed reageerivad sõnadele. „Vanakooli lugude jutustamine on endiselt mõjus. See ei puuduta üksnes emotsionaalset külge, vaid ka selgust – võimet anda selgitusi toote või teenuse kohta ning neid positsioneerida,“ ütleb ta ja lisab: „Tihti on sõnad selleks kõige kiirem viis.“
Vaata
26.–27. märtsil 2025 Kultuurikatlas toimuva turunduskonverentsi
Password infot ja programmi
SIIT.
Registreeru konverentsile soodushinnaga juba täna SIIN. Soodushind
549 eurot (608.78 eurot km-iga) kehtib
7. veebruarini. Hoia pilku peal ka Passwordi veebipesal
password.ee.
„Võid näha palju ilusaid pilte, aga lõpuks mõelda: „Ma ei saa ikkagi aru, mis toote või teenusega tegemist on.“ Sageli on vaja keelt, et pakkumine oleks selge,“ on ta veendunud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti vanim, suurim ja tähtsaim turundussündmus Password 2025 toimub 26.–27. märtsil Kultuurikatlas. Pane kuupäevad kalendrisse ja registreeru soodushinnaga juba täna!
Turunduskonverentsil Password 2025 tunnustame taas Aasta Turundusteo tiitliga meeldejäävamaid ning tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone 2024. aastast.
Selgunud on ka viimane žüriiliige
Vaata, kes kuuluvad Aasta Turundustegu 2024 auväärsesse žüriisse. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 28. veebruar 2025.
Agentuuril on tööl eraldi AI-tiim
Me ei ole reklaamide sihtimise osas täna veel seal, kus vajutad nuppu, annad raha ja kõik juhtub iseenesest, näeb Aasta Turundustegu 2024 žürii liige ja Mediabrands Digitali tegevjuht Erki Heinsaar.
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani,
koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.