20. jaanuarist alustas Coop Eesti Keskühistu turundusdirektori ametikohal tööd Liisi Vaik, kes hakkab juhtima Coopi turundusstrateegiate väljatöötamist ja elluviimist.
Coop Eesti Keskühistu värske turundusdirektor Liisi Vaik
Foto: Maxima Eesti OÜ
Liisi Vaik on üle 12 aasta panustanud mitme ettevõtte turundustegevuste juhtimisse. 2016. aastast töötas ta Maxima Eesti brändijuhina, juhtides kuueliikmelist turundusmeeskonda ning vastutades igal aastal ligi poolesaja turunduskampaania eduka läbiviimise eest. Tema eestvedamisel lansseeriti Eesti esimene ostupuldina toimiv mobiilirakendus, mis pälvis 2020. aastal kaubandusteo tiitli. Enne Maximat töötas Vaik Apollo kaupluste ja kinode turundusjuhina, kus vastutas turundusvaldkonna käekäigu eest ning käivitas grupiülese lojaalsusprogrammi.
Kogu minu senine töökogemus on olnud justkui ettevalmistus järgmiseks sammuks minu karjääris, märgib Coop Eesti praegune turundusdirektor Ranno Pajuri oma ametivahetuse kohta.
Ligi üheksa aastat Coop Eesti Keskühistu kommunikatsiooni juhtinud Martin Miido alustas 2. jaanuarist tööd kommunikatsioonijuhina Eloras, tema kohale Coopis asus Maarja Karin.
Coop tegi enda teadmata Eesti otseturunduse ajalugu ning kasutas esmakordselt personaliseeritud videosõnumit, et tutvustada klientidele uut kliendiprogrammi muutust.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.