Autor: Maarit Eerme • 4. juuli 2024

Ranno Pajuri: Sama raha eest poleks me nii efektiivset kampaaniat saanud

Coop tegi enda teadmata Eesti otseturunduse ajalugu ning kasutas esmakordselt personaliseeritud videosõnumit, et tutvustada klientidele uut kliendiprogrammi muutust.
Foto: Kuvatõmmis

Umbes 1 aasta enne Coopi kliendiprogrammi muudatust, millega asendati senine kliendikaardi tüüpide põhine hinnasoodustuste süsteem personaalsete pakkumistega, hakkas Coopi turundustiim planeerima muudatuse kommunikeerimist klientidele. Seda, et soodushinnad on kliendiprogrammi kõige olulisem komponent, on mitmed kliendiuuringud korduvalt kinnitanud. Seega ka hinnasoodustuste kontseptsiooni muutmine mõjutab igat klienti, kes on Coopi kliendiprogrammiga liitunud.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700