• 04.07.24, 11:28

Ranno Pajuri: Sama raha eest poleks me nii efektiivset kampaaniat saanud

Coop tegi enda teadmata Eesti otseturunduse ajalugu ning kasutas esmakordselt personaliseeritud videosõnumit, et tutvustada klientidele uut kliendiprogrammi muutust.
Ranno Pajuri: Sama raha eest poleks me nii efektiivset kampaaniat saanud
  • Foto: Kuvatõmmis
Umbes 1 aasta enne Coopi kliendiprogrammi muudatust, millega asendati senine kliendikaardi tüüpide põhine hinnasoodustuste süsteem personaalsete pakkumistega, hakkas Coopi turundustiim planeerima muudatuse kommunikeerimist klientidele. Seda, et soodushinnad on kliendiprogrammi kõige olulisem komponent, on mitmed kliendiuuringud korduvalt kinnitanud. Seega ka hinnasoodustuste kontseptsiooni muutmine mõjutab igat klienti, kes on Coopi kliendiprogrammiga liitunud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele