• 29.01.25, 11:36

Millised olid 2024. aasta meeldejäävaimad turundusteod? 5. osa

Artiklisarja viimases osas räägivad 2024. aasta turundusmaastikust ning oma lemmikutest turunduskampaaniatest ja -aktsioonidest üritusturundusagentuuri Amazing Productions juht Priit Mikk ja Stebby turundusjuht Kristiina Tamm.
Üritusturundusagentuuri Amazing Productions juht Priit Mikk
  • Üritusturundusagentuuri Amazing Productions juht Priit Mikk Foto: Aron Urb
Amazing Productions juht Priit Mikk nimetab 2024. aasta silmapaistvama trendina tehisintellekti tööriistade laialdasema kasutamise. „Tehisaru aitas automatiseerida mitmeid turundusprotsesse, näiteks sisu loomist, sihtgruppide analüüsi ja personaliseeritud kampaaniate koostamist. Tehisaru kasutati ka loovtöö toetamises, näiteks visuaalide ja tekstide ideede genereerimisel. Samuti on jõudnud see ka muusika- ja ka laiemalt meelelahutustööstusesse.“

Seotud lood

Uudised
  • 16.12.24, 11:08
Aasta Turundustegu 2024 ootab parimatest parimaid kandidaate
Turunduskonverentsil Password 2025 tunnustame taas Aasta Turundusteo tiitliga meeldejäävamaid ning tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone 2024. aastast.
Uudised
  • 18.12.24, 10:26
Aasta Turundustegu 2024 žürii toob kokku turunduse tipud
Selgunud on ka viimane žüriiliige
Vaata, kes kuuluvad Aasta Turundustegu 2024 auväärsesse žüriisse. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 28. veebruar 2025.
Uudised
  • 19.11.24, 14:46
Turunduskonverents Password: toome lusti turundusse tagasi
Eesti vanim, suurim ja tähtsaim turundussündmus Password 2025 toimub 26.–27. märtsil Kultuurikatlas. Pane kuupäevad kalendrisse ja registreeru soodushinnaga juba täna!
Uudised
  • 21.01.25, 14:24
SARI | Circle K turundusjuhi lemmikuim emotsionaalne reklaam
Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami Circle K Baltikumi turundusjuht Kristella Pender.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele