• 25.04.24, 16:18

Helibränding - miks, kellele ja kuidas?

Helibränding mängib turunduses varasemast enam olulist rolli, olles suureks konkurentsieeliseks ning võimaldades brändi mõjusust kasvatada kuni 11 korda, kirjutavad muusikapsühholoog Dali Kask ja Ikevald Rannap audiobrändingu agentuurist Bränd Sound.
Tänavusel Kuldmuna galal toetas Bränd Soundi poolt loodud ürituse helikujundus õhtu peateemat ja originaalsignatuur koondas auditooriumi tähelepanu laval toimuvale.
  • Tänavusel Kuldmuna galal toetas Bränd Soundi poolt loodud ürituse helikujundus õhtu peateemat ja originaalsignatuur koondas auditooriumi tähelepanu laval toimuvale. Foto: Rene Lutterus
Elame ajal, kus turundajatel on enneolematult palju võimalusi oma brändide, toodete või teenustega jõuda klientideni läbi nende kõrvade. Kuulmismeele kaudu saadavad impulsid mõjutavad emotsioone ja tekitavad assotsiatsioone kiiremini ja võimsamalt, kui nägemismeele kaudu saadavad impulsid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele