• 11.06.20, 10:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ole esimene: Eestis saab registreerida uut tüüpi kaubamärke

Viimaks on ettevõtjatel võimalik kaitsta oma kaubamärke kujul, nagu nad neid tegelikult tänapäevastes turunduskanalites ehk televisioonis, raadios ja veebis kasutavad. Küsimus on, kellest saab esimese sellise uue kaubamärgi uhke omanik?
Ole esimene: Eestis saab registreerida uut tüüpi kaubamärke
Hiljuti jõudis meediasse uudis, et tuntud tanklakett Olerex kuulutas välja audiologo konkursi, kuhu oodatakse „20 sekundi pikkust meeldejääva ja sõbraliku kõlaga helget heliteost“, mida ettevõte hakkaks kasutama oma reklaamides. Kui Olerex otsustaks oma tulevase audiologo kaubamärgina kaitsta, oleks tegu esimese omalaadsega Eestis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele