Autor: Mari-Epp Tirkkonen • 11. juuni 2020

Ole esimene: Eestis saab registreerida uut tüüpi kaubamärke

Viimaks on ettevõtjatel võimalik kaitsta oma kaubamärke kujul, nagu nad neid tegelikult tänapäevastes turunduskanalites ehk televisioonis, raadios ja veebis kasutavad. Küsimus on, kellest saab esimese sellise uue kaubamärgi uhke omanik?

Hiljuti jõudis meediasse uudis, et tuntud tanklakett Olerex kuulutas välja audiologo konkursi, kuhu oodatakse „20 sekundi pikkust meeldejääva ja sõbraliku kõlaga helget heliteost“, mida ettevõte hakkaks kasutama oma reklaamides. Kui Olerex otsustaks oma tulevase audiologo kaubamärgina kaitsta, oleks tegu esimese omalaadsega Eestis.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700