Autor: Laura Reiter • 22. november 2023

Koostöös tipprežissööri ja –loovagentuuriga sündinud Kalevi värske imagoreklaam läheneb jõuluteemale uue nurga alt

Kalevi uue jõuluteemalise imagoreklaami telgitaguseid avavad Kalevi brändijuht Kati Cronenberg, loovagentuuri Tank loovjuht Villem Valme, idee autor ja copywriter Marko „Mörö“ Matvei ning režissöör Tanel Toom, kes tõi muu hulgas välja ka põnevaid detaile filmimiselt.
Hetk Kalevi jõulureklaami filmimise telgitagustest.

Küsimusele, millist ideed ja sõnumit uus Kalevi jõuluklipp edasi annab, vastas Kalevi brändijuht Kati Cronenberg, et nüüd, kus Kalevi suur brändiuuendus on tehtud, on aeg taas jutustada lugusid. Tegemist on tema sõnul imagoloogilise reklaamiga, mille eesmärk on puudutada laiemalt Eesti inimesi ja ühiskonda, mitte üksnes magusasõpru. „See on lugu, mis räägib märkamisest. Kalev on tükike head kõigile. Kalev on Eesti armastatuim toidubränd, mille soov on olla igas Eestimaa kodus päkapiku sussi sees, kingikotis ja jõululaual. Kalev on kingitus,“ sõnas Cronenberg ja lisas, et see oli ka agentuurile antud briifi tuumiksõnum.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700