• 21.11.23, 16:24

Tallink Grupi brändijuht: tänavuse jõulukampaania loovidee sündis esimest korda majasisese tiimiga

Tallink Grupi brändijuht Kärt Vilti sõnul sündis tänavuse Tallink Silja Line’i jõulukampaania võiduidee alles peale n-ö ametliku tööprotsessi osa lõppu – saunas leili visates. Lisaks tõi ta välja, et iga grupiülene kampaania on täis üllatusi ja katsumusi, sest turud on oma olemuselt väga erinevad.
Tallink Grupi brändijuht: tänavuse jõulukampaania loovidee sündis esimest korda majasisese tiimiga
Millist ideed ja sõnumit tänavune Tallink Silja Line’i jõulukampaania endas kannab?

Seotud lood

Uudised
  • 16.11.23, 11:56
Telia tänavune jõulukampaania loob emotsiooni läbi digioskuste
Lisatud intervjuu Telia brändijuhiga
16. novembril jõuab avalikkuseni Telia tänavust jõulukampaaniat toetav emotsionaalne video, mis sündis koostöös agentuuriga Optimist Creative ja produktsiooniettevõttega Get Shot Films. Telia brändijuht Helena Hiis avab intervjuus kampaania tagamaid.
Uudised
  • 03.11.23, 13:04
Vaata esimesena: Coca-Cola jõulureklaam tähistab headust meis kõigis
Täna avalikustati Lapimaal Coca-Cola armastatud jõulukampaania, millest saab osa ka Eesti. Ühtlasi näidati esmakordselt selleaastast jõulureklaami “Maailm vajab rohkem jõuluvanasid”.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele