Autor: Best Marketing • 28. aprill 2023
Ekspress Grupp kasvatas müügitulu ja kasumlikkust
Meediakontserni AS-i Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu esimeses kvartalis 25 protsenti, kuid teenis sesoonsusest tulenevalt ootuspärase kahjumi. Grupi esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul on kasumlikkust aidanud tõsta veebireklaami ja digitellimuste edukas müük Eestis ja Leedus ning piletimüügiplatvormide ja digitaalsete väliekraanide mahtude kasv.
Ekspress Grupi esimees Mari-Liis Rüütsalu.
Foto: Erlend Štaub
Ekspress Grupi 2023. aasta 1. kvartali vahearuande kohaselt kasvas kontserni müügitulu 16,8 miljoni euroni, mida on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 25 protsenti rohkem. Kui müügitulust jätta kõrvale 2022. aasta 2. poolaastal Leedus tehtud ostud (uudisteportaal Lrytas ja uudisteagentuur ELTA), kujunes müügitulu kasvuks 18 protsenti.