Autor: Best Marketing • 28. aprill 2023

Ekspress Grupp kasvatas müügitulu ja kasumlikkust

Meediakontserni AS-i Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu esimeses kvartalis 25 protsenti, kuid teenis sesoonsusest tulenevalt ootuspärase kahjumi. Grupi esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul on kasumlikkust aidanud tõsta veebireklaami ja digitellimuste edukas müük Eestis ja Leedus ning piletimüügiplatvormide ja digitaalsete väliekraanide mahtude kasv.
Ekspress Grupi esimees Mari-Liis Rüütsalu.
Foto: Erlend Štaub

Ekspress Grupi 2023. aasta 1. kvartali vahearuande kohaselt kasvas kontserni müügitulu 16,8 miljoni euroni, mida on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 25 protsenti rohkem. Kui müügitulust jätta kõrvale 2022. aasta 2. poolaastal Leedus tehtud ostud (uudisteportaal Lrytas ja uudisteagentuur ELTA), kujunes müügitulu kasvuks 18 protsenti.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700