Ekspress Grupi müügitulu kasvas eelmisel aastal viiendiku võrra
AS-i Ekspress Grupp müügitulu kasvas eelmisel aastal digitaalse tulude suurenemise toel viiendiku võrra ja ettevõte teenis 4,1 miljonit eurot kasumit, selgub grupi 12 kuu konsolideeritud vahearuandest.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
Foto: Erlend Štaub
AS-i Ekspress Grupp müügitulu ulatus 2022. aastal kokku 64,1 miljoni euroni, kasvades varasema aastaga võrreldes 20%. 12 kuu puhaskasum oli kokku 4,1 miljonit eurot, mis on 2021. aastaga võrreldes samal tasemel. Digitaalsed tulud kasvasid 23% ja digitaalsete tulude osakaal moodustas detsembri lõpus 78% kontserni kogukäibest. IV kvartali müügitulu kasvas samuti 20% ja ulatus 19,2 miljoni euroni ning kvartali puhaskasum oli 2,4 miljonit eurot.
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 12% (IV kvartalis 6%) ja ulatus detsembri lõpus 146 608-ni.
Baltimaade juhtiva meediakontserni, AS-i Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu 9 kuuga viiendiku võrra 45 miljoni euroni ja ettevõte suutis vaatamata ebakindlusele majanduskeskkonnas ning sisendkulude kasvule teenida 1,6 miljonit eurot kasumit, selgub grupi kolmanda kvartali vahearuandest.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.