• 15.02.23, 09:36

Ekspress Grupi müügitulu kasvas eelmisel aastal viiendiku võrra

AS-i Ekspress Grupp müügitulu kasvas eelmisel aastal digitaalse tulude suurenemise toel viiendiku võrra ja ettevõte teenis 4,1 miljonit eurot kasumit, selgub grupi 12 kuu konsolideeritud vahearuandest.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
  • Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
  • Foto: Erlend Štaub
AS-i Ekspress Grupp müügitulu ulatus 2022. aastal kokku 64,1 miljoni euroni, kasvades varasema aastaga võrreldes 20%. 12 kuu puhaskasum oli kokku 4,1 miljonit eurot, mis on 2021. aastaga võrreldes samal tasemel. Digitaalsed tulud kasvasid 23% ja digitaalsete tulude osakaal moodustas detsembri lõpus 78% kontserni kogukäibest. IV kvartali müügitulu kasvas samuti 20% ja ulatus 19,2 miljoni euroni ning kvartali puhaskasum oli 2,4 miljonit eurot.

Seotud lood

Uudised
  • 12.01.23, 10:33
Ekspress Grupi digitellimuste arv kasvas eelmisel aastal 12 protsenti
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 12% (IV kvartalis 6%) ja ulatus detsembri lõpus 146 608-ni.
Uudised
  • 09.12.22, 13:29
Ekspress Grupp omandab Leedu uudisteportaali
Balti riikide juhtiv meediakontsern Ekspress Grupp ostis Leedu suurimalt ajalehelt Lietuvos rytas veebipõhise uudisteportaali lrytas.lt.
Uudised
  • 31.10.22, 09:40
Ekspress Grupi 9 kuu müügitulu kasvas viiendiku võrra
Baltimaade juhtiva meediakontserni, AS-i Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu 9 kuuga viiendiku võrra 45 miljoni euroni ja ettevõte suutis vaatamata ebakindlusele majanduskeskkonnas ning sisendkulude kasvule teenida 1,6 miljonit eurot kasumit, selgub grupi kolmanda kvartali vahearuandest.
Uudised
  • 31.10.22, 15:17
Ekspress Grupp tõstis palka, kuid inflatsioonini see ei küündi
Täna hommikul tulid AS Ekspress Grupi majandustulemused, millega võib grupi tegevjuhi Mari-Liis Rüütsalu hinnangul väga rahule jääda.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele