Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
Foto: Rauno Volmar
Ekspress Grupi müügitulu kasvas tänavu 9 kuuga viiendiku võrra 45 miljoni euroni ja ettevõte suutis vaatamata ebakindlusele majanduskeskkonnas ning sisendkulude kasvule teenida 1,6 miljonit eurot kasumit, selgub grupi kolmanda kvartali vahearuandest.
Baltimaade juhtiva meediakontserni, AS-i Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu 9 kuuga viiendiku võrra 45 miljoni euroni ja ettevõte suutis vaatamata ebakindlusele majanduskeskkonnas ning sisendkulude kasvule teenida 1,6 miljonit eurot kasumit, selgub grupi kolmanda kvartali vahearuandest.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.