Autor: Laura Reiter • 25. aprill 2023

Aasta Turundustegu 2022 finalisti case study: „Apteeker Melchior“– film, mida turundati enneolematul moel

Janika Ritson kommunikatsioonibüroost Agenda PR sõnas, et iseseisvunud Eestis on toodetud üle tuhande filmi ning „Apteeker Melchior“ on nende hulgas 11. kodumaine film, mis ületas 100 000 vaataja piiri. Eristumiseks ja tähelepanu saavutamiseks otsiti pidevalt võtteid ja kanaleid, mida pole filmide kommunikatsioonis varem kasutatud.

Indrek Hargla „Apteeker Melchiori“ raamatusarja baasil toodeti režissöör Elmo Nüganeni juhtimisel kolmest mängufilmist koosnev keskaegne krimipõnevustriloogia. 2022. aastal esilinastusid Eestis triloogia kaks osa ja algas „Apteeker Melchiori“ rahvusvaheline levi, mis jätkub 2023. aastal.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700