Autor: Laura Reiter • 25. aprill 2023
Aasta Turundustegu 2022 finalisti case study: „Apteeker Melchior“– film, mida turundati enneolematul moel
Janika Ritson kommunikatsioonibüroost Agenda PR sõnas, et iseseisvunud Eestis on toodetud üle tuhande filmi ning „Apteeker Melchior“ on nende hulgas 11. kodumaine film, mis ületas 100 000 vaataja piiri. Eristumiseks ja tähelepanu saavutamiseks otsiti pidevalt võtteid ja kanaleid, mida pole filmide kommunikatsioonis varem kasutatud.
Indrek Hargla „Apteeker Melchiori“ raamatusarja baasil toodeti režissöör Elmo Nüganeni juhtimisel kolmest mängufilmist koosnev keskaegne krimipõnevustriloogia. 2022. aastal esilinastusid Eestis triloogia kaks osa ja algas „Apteeker Melchiori“ rahvusvaheline levi, mis jätkub 2023. aastal.