Autor: Laura Reiter • 20. aprill 2023

Aasta Turundustegu 2022 finalisti case study: Alexela viimaste aastate edukaimale kampaaniale aitasid kaasa energiakriis ja humoorikas lähenemine

Alexela kliendiprogramm „Minu Alexela“ jõudis Aasta Turundustegu 2022 konkursil viie nominendi hulka. Alexela kliendilojaalsuse arendusjuhi Piret Mihkelsoni sõnul teist sellist kliendiprogrammi, kus omavahel on seotud lai spekter igapäeva energiatooteid, mujalt Eestist ei leia.
Piret Mihkelson ja Marit Liik Alexelast tänavusel Passwordil turundustegu esitlemas.
Foto: Raul Mee

Turusituatsioon

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700