• 20.04.23, 13:16

Aasta Turundustegu 2022 finalisti case study: Alexela viimaste aastate edukaimale kampaaniale aitasid kaasa energiakriis ja humoorikas lähenemine

Alexela kliendiprogramm „Minu Alexela“ jõudis Aasta Turundustegu 2022 konkursil viie nominendi hulka. Alexela kliendilojaalsuse arendusjuhi Piret Mihkelsoni sõnul teist sellist kliendiprogrammi, kus omavahel on seotud lai spekter igapäeva energiatooteid, mujalt Eestist ei leia.
Piret Mihkelson ja Marit Liik Alexelast tänavusel Passwordil turundustegu esitlemas.
  • Piret Mihkelson ja Marit Liik Alexelast tänavusel Passwordil turundustegu esitlemas. Foto: Raul Mee

Turusituatsioon

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele