• 18.04.23, 13:53

Aasta Turundustegu 2022 finalisti case study: Viru Toidutänav muutis „tavalise“ kaubanduskeskuse toidukoha kuvandit

Viru Toidutänav jõudis Aasta Turundustegu 2022 konkursil viie finalisti sekka. Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristel Sooaru sõnul tõukus kampaania „Ela natuke. Riku reegleid“ keskne idee tarbijauuringutest välja tulnud vastustest, kust joonistus välja mitmeid kirjutamata piiranguid ja eelarvamusi sööginaudingute osas.
Viru Toidutänav, kuhu on koondunud 15 restorani ja baari.
  • Viru Toidutänav, kuhu on koondunud 15 restorani ja baari. Foto: Kalev Lilleorg
Konkursitöö aluseks oli Viru Keskuses paiknev 15 restoranist koosnev Foodhall’i kontseptsiooni alusel loodud Viru Toidutänava lansseerimiskampaania. Kesklinna suurim ja Eesti turul unikaalse kontseptsiooniga toidutänav pidi siiski end kliendi silmis kehtestama, et vältida "tavalist" ostukeskuse toitlustuskoha mainet ja realiseerima kesklinna ühe nõutud, kvaliteetse ja mitmekesisema toidukoha väärtust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele