Viru Toidutänav jõudis Aasta Turundustegu 2022 konkursil viie finalisti sekka. Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristel Sooaru sõnul tõukus kampaania „Ela natuke. Riku reegleid“ keskne idee tarbijauuringutest välja tulnud vastustest, kust joonistus välja mitmeid kirjutamata piiranguid ja eelarvamusi sööginaudingute osas.
- Viru Toidutänav, kuhu on koondunud 15 restorani ja baari. Foto: Kalev Lilleorg
Konkursitöö aluseks oli Viru Keskuses paiknev 15 restoranist koosnev Foodhall’i kontseptsiooni alusel loodud Viru Toidutänava lansseerimiskampaania. Kesklinna suurim ja Eesti turul unikaalse kontseptsiooniga toidutänav pidi siiski end kliendi silmis kehtestama, et vältida "tavalist" ostukeskuse toitlustuskoha mainet ja realiseerima kesklinna ühe nõutud, kvaliteetse ja mitmekesisema toidukoha väärtust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Lisatud võitjate kommentaarid
Täna toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2022 auhinnad.
Žürii on oma otsuse teinud ja valis välja Aasta Turundusteo avaliku sektori võitja ning ärikategooria finalistid. Aasta Turundustegu 2022 Grand Prix kuulutatakse välja 29. märtsil turunduskonverentsi Password õhtusel üritusel Kultuurikatlas.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.