Autor: Laura Reiter • 18. aprill 2023

Aasta Turundustegu 2022 finalisti case study: Viru Toidutänav muutis „tavalise“ kaubanduskeskuse toidukoha kuvandit

Viru Toidutänav jõudis Aasta Turundustegu 2022 konkursil viie finalisti sekka. Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristel Sooaru sõnul tõukus kampaania „Ela natuke. Riku reegleid“ keskne idee tarbijauuringutest välja tulnud vastustest, kust joonistus välja mitmeid kirjutamata piiranguid ja eelarvamusi sööginaudingute osas.
Viru Toidutänav, kuhu on koondunud 15 restorani ja baari.
Foto: Kalev Lilleorg

Konkursitöö aluseks oli Viru Keskuses paiknev 15 restoranist koosnev Foodhall’i kontseptsiooni alusel loodud Viru Toidutänava lansseerimiskampaania. Kesklinna suurim ja Eesti turul unikaalse kontseptsiooniga toidutänav pidi siiski end kliendi silmis kehtestama, et vältida "tavalist" ostukeskuse toitlustuskoha mainet ja realiseerima kesklinna ühe nõutud, kvaliteetse ja mitmekesisema toidukoha väärtust.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700