Aasta lõpp on nagu hästi timmitud kampaania: palju ideid, veidi kaost, paras ports emotsioone ja loodetavasti tulemused, mis panevad südame (ja KPI-d) rõõmust hüppama.

- Foto: ChatGPT/bestmarketing.ee
Soovime teile jõulupühi, mis oleksid sama soojad kui brändilugu, mis päriselt töötab. Olgu teie pühadelauas rohkem naeru kui koosolekutel, rohkem kohalolu kui sotsiaalmeedia teavitusi argipäeval ja rohkem inspiratsiooni tavalisest tõdemusest „me teeme nii, sest alati on nii tehtud“.
Aitäh, et loete ning meiega seda teekonda jaganud olete! Just teie olete need, kelle kaasabil ning kelle pärast turundus Eestis iga aastaga targemaks, inimlikumaks ja põnevamaks muutub.
Imetabast aasta lõppu ning loovat, lennukat ja tulemuslikku uut aastat!
Best Marketingi tiim 🧡
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!