Kulutuste poolest oli esirinnas Läti, kus löödi veebipoodides laiaks lausa 61% rohkem raha kui eelmise aasta mustal reedel, näitavad Citadele panga andmed.

- Citadele Baltikumi jaepanganduse juht ja juhatuse liige Edward Rebane
- Foto: Citadele pank
Must reede on paljude jaoks ideaalne võimalus optimeerida jõulukulusid ja osta kingid varakult ära. Citadele pank uuris veel enne ostupüha algust, kui palju Baltikumi elanikud plaanivad allahindluste perioodil kulutada. Kuigi nii eestlastest, lätlastest kui ka leedukatest üle poole (vastavalt 67, 70 ja 59 protsenti) ütlesid, et ei osta midagi ning need, kes plaanisid allahindlusi ära kasutada, lubasid piirduda valdavalt kuni 50 euroga, näitasid Citadele kaardiandmed aga teistsugust pilti. Novembrikuu jooksul kulutasid Balti riikide elanikud veebipoodides 17% ehk ühe viiendiku võrra rohkem raha kui 2025. aasta 10 kuu jooksul keskmiselt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.