• 22.12.25, 08:11

„Hea kõne ei ole sooritus, vaid jagamine“ – esinemistreeneri soovitused pühadeajaks

Kui avalikud esinemised panevad jala värisema juba ainuüksi sellele mõeldes ning käesolev pühadeaeg süvendab hirmu veelgi, siis tulevad appi avaliku esinemise eksperdi ja kõnetreeneri Anu Tähemaa praktilised nõuanded.
„Hea kõne ei ole sooritus, vaid jagamine“ – esinemistreeneri soovitused pühadeajaks
  • Foto: Karen Härms
Anu Tähemaa on oma elutöö pühendanud sellele, et aidata inimestel ületada esinemishirmu ja tunda end enesekindlalt igas olukorras. Selgub, et hea pühadekõne ei seisne kaugeltki kõnepidaja esinemisoskuses või nutikates sõnastustes, vaid selguses, siiruses ja oskuses mõista, miks üldse sõna võetakse.

Seotud lood

Uudised
  • 16.04.25, 13:42
Avaliku esinemise ekspert: tugev sõnum ei päästa, kui esineja kõhkleb
Iga turundus- või kommunikatsioonijuht satub oma töös ühel hetkel lavale – olgu selleks juhatuse koosolek, meediaintervjuu või brändi esindamine konverentsil. Ent mis juhtub siis, kui su sisemine kriitik sosistab: „Sa ei ole piisav“?
Uudised
  • 25.10.24, 10:11
Kuidas rääkida nii, et sind kuulatakse?
Oluline on meeles pidada, et publik on tavaliselt positiivselt meelestatud ja ootab huviga, mida sa öelda kavatsed, kinnitab avaliku esinemise ekspert Anu Tähemaa.
Uudised
  • 26.06.24, 19:29
Soovitused turundajatele: Mihkel Kanguri 3 nippi enesekindlaks esinemiseks
Mark Twain on tabavalt öelnud, et on kahte sorti inimesi – need, kes tunnistavad oma hirmu esinemise ees, ja need, kes valetavad.
Uudised
  • 02.08.23, 13:34
SEB kommunikatsioonijuht: kas PR on „laisa tüdruku töö“?
„Laisa tüdruku tööst“ hakati üle maailma rääkima mõned kuud tagasi. Lühidalt tähendab see seda, et töö ja eraelu on tasakaalus ning panuse eest makstakse õiglast palka, selgitab SEB kommunikatsioonijuht Maarja Kalamas.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele