Avaliku esinemise ekspert: tugev sõnum ei päästa, kui esineja kõhkleb
Iga turundus- või kommunikatsioonijuht satub oma töös ühel hetkel lavale – olgu selleks juhatuse koosolek, meediaintervjuu või brändi esindamine konverentsil. Ent mis juhtub siis, kui su sisemine kriitik sosistab: „Sa ei ole piisav“?
Oluline on meeles pidada, et publik on tavaliselt positiivselt meelestatud ja ootab huviga, mida sa öelda kavatsed, kinnitab avaliku esinemise ekspert Anu Tähemaa.
Miks mõned ettevõtted on kogu aeg pealkirjades ja teistest kuuleme alles siis, kui on suur jama majas? Kuidas jõuda meediasse, et toetada oma äritegevust? Sellest räägivad Ann Hiiemaa ja Lily Mägi META Alpha'st ning Äripäeva idufirmade portaali FoundME toimetaja Tarmo Virki.
„Laisa tüdruku tööst“ hakati üle maailma rääkima mõned kuud tagasi. Lühidalt tähendab see seda, et töö ja eraelu on tasakaalus ning panuse eest makstakse õiglast palka, selgitab SEB kommunikatsioonijuht Maarja Kalamas.
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.