• 16.04.25, 13:42

Avaliku esinemise ekspert: tugev sõnum ei päästa, kui esineja kõhkleb

Iga turundus- või kommunikatsioonijuht satub oma töös ühel hetkel lavale – olgu selleks juhatuse koosolek, meediaintervjuu või brändi esindamine konverentsil. Ent mis juhtub siis, kui su sisemine kriitik sosistab: „Sa ei ole piisav“?
Avaliku esinemise eksperdi, koolitaja ja inspiratsioonikõneleja Anu Tähemaa
  • Avaliku esinemise eksperdi, koolitaja ja inspiratsioonikõneleja Anu Tähemaa
  • Foto: Karen Härms
Avaliku esinemise eksperdi, koolitaja ja inspiratsioonikõneleja Anu Tähemaa sõnul pole edukas esinemine kaasasündinud anne, vaid õpitav oskus.

Seotud lood

Uudised
  • 25.10.24, 10:11
Kuidas rääkida nii, et sind kuulatakse?
Oluline on meeles pidada, et publik on tavaliselt positiivselt meelestatud ja ootab huviga, mida sa öelda kavatsed, kinnitab avaliku esinemise ekspert Anu Tähemaa.
Uudised
  • 26.06.24, 19:29
Soovitused turundajatele: Mihkel Kanguri 3 nippi enesekindlaks esinemiseks
Mark Twain on tabavalt öelnud, et on kahte sorti inimesi – need, kes tunnistavad oma hirmu esinemise ees, ja need, kes valetavad.
Saated
  • 27.07.23, 11:47
Kaheksa nippi, kuidas pääseda meediasse
Miks mõned ettevõtted on kogu aeg pealkirjades ja teistest kuuleme alles siis, kui on suur jama majas? Kuidas jõuda meediasse, et toetada oma äritegevust? Sellest räägivad Ann Hiiemaa ja Lily Mägi META Alpha'st ning Äripäeva idufirmade portaali FoundME toimetaja Tarmo Virki.
Uudised
  • 02.08.23, 13:34
SEB kommunikatsioonijuht: kas PR on „laisa tüdruku töö“?
„Laisa tüdruku tööst“ hakati üle maailma rääkima mõned kuud tagasi. Lühidalt tähendab see seda, et töö ja eraelu on tasakaalus ning panuse eest makstakse õiglast palka, selgitab SEB kommunikatsioonijuht Maarja Kalamas.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele