• 29.03.23, 17:26

Selgus Aasta Turundustegu 2022 Grand Prix

Täna toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2022 auhinnad.
Aasta Turundustegu 2022 Grand Prix on Nopri Talumeierei. Pildil Karl Niilo Noprist ja Carl-Hans Sammel Exela Mediast.
  • Aasta Turundustegu 2022 Grand Prix on Nopri Talumeierei. Pildil Karl Niilo Noprist ja Carl-Hans Sammel Exela Mediast. Foto: Raul Mee
Aasta Turundustegu 2022 ärikategooria Grand Prix' võitis Nopri Talumeierei.
Žürii valis ärikategooria Grand Prix' võitja viie finalisti hulgast. Aasta Turundustegu 2022 finaali jõudsid:
- Alexela kliendiprogramm
- Apteeker Melchior
- Beast & Ballzy ühiskampaania
- Nopri Talumeierei
- Viru Toidutänav
Karl Niilo Nopri Talumeiereist ja Carl-Hans Sammel Exela Mediast kommenteerisid, et nende jaoks oli võit üllatus ja samas ka suur tunnustus sellises tugevas konkurentsis. See oli nende sõnul kinnitus, et nende tööd ja loodud sisu on märgatud ning nad on õigel õigel teel. "Tõestasime, et sisuloome pole ainult brändi teadlikkuse kasvatamiseks, vaid ka reaalselt äriliste tulemuste saavutamiseks. Loome sisu, mida inimesed päriselt tahavad vaadata," sõnasid nad ja lisasid, et suhteliselt noore Exela Media tiimi jaoks on see oluline samm. "Tahame tuua turule värskust ja nihutada piire sisuloome valdkonnas," märkisid nad ja tänasid kõiki kaasaelajaid ja žüriid.
Aasta Turundustegu 2022 avaliku sektori võitja Visit Estonia x Teflon Brothers'i kampaania tiim.
  • Aasta Turundustegu 2022 avaliku sektori võitja Visit Estonia x Teflon Brothers'i kampaania tiim. Foto: Raul Mee
Aasta Turundustegu 2022 avaliku sektori Grand Prix' võitis Visit Estonia & Teflon Brothers kampaania.
Visit Estonia & Teflon Brothersi kampaania tiimis kaasa löönud Kadri Gröön kommenteeris, et Visit Estonia otsib alati meeleldi oma turunduskommunikatsioonis erilisi lahendusi, et näidata Eesti atraktiivsust turismisihtkohana erinevate nurkade alt. Täna tuleb tema sõnul tähelepanu äratamiseks tihtipeale läheneda läbi nutikate ja teistmoodi lahenduste.
"Teflon Brothers oli hea loominguline partner, kellega koostöö tõestas, et turismi numbrite kasvatamiseks ja tähelepanu äratamiseks ei pea rääkima otseselt ainult turismist," selgitas ta ja lisas, et muusikavideo ja laul Eestist on selleks just sobivad.
Dagmar Lamp lisas, et on Havas Creative'i kommunikatsioonijuhina väga tänulik, et said omalt poolt nii vägevale projektile hoogu anda. "Esimesest hetkest saadik olime kindlad, et projekti saadab suur edu ja kui kuulsime singli esimest versiooni, olid ihul kõik karvad püsti," sõnas ta ja lisas, et on suur rõõm töötada klientidega, kes julgevad riskida ja on valmis katsetama pööraste ideedega, sest neid teevad nad loovagentuuris ju väga suure õhinaga.
Suur aitäh osalejatele ja palju õnne võitjatele!

Seotud lood

Uudised
  • 21.03.23, 15:25
Aasta Turundustegu 2022: selgusid avaliku sektori võitja ja ärikategooria finalistid
Žürii on oma otsuse teinud ja valis välja Aasta Turundusteo avaliku sektori võitja ning ärikategooria finalistid. Aasta Turundustegu 2022 Grand Prix kuulutatakse välja 29. märtsil turunduskonverentsi Password õhtusel üritusel Kultuurikatlas.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.09.24, 13:09
Kalender näitab kuud ja päeva, kuid saab näidata veelgi enamat
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele