Aasta turundustegu: Soome bänd pani Eesti laulu sisse
Soome bänd Teflon Brothers tegi kaveri laulust Eesti ("On My Mind"), mida tegelikult rahastas n-ö salaja Visit Estonia. See pälvis aga avaliku sektori turundusteo auhinna.
Aasta turundustegu 2022 avaliku sektori võitja Visit Estonia x Teflon Brothersi kampaania tiim. Visit Estonia meediajuht Kadri Gröön vasakult teine. Foto: Raul Mee
Kuidas selline idee tekkis ja kuidas mõõta laulu turunduslikku mõju, sellest rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis Visit Estonia meediajuhi Kadri Gröön.
Täna toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2022 auhinnad.
Žürii on oma otsuse teinud ja valis välja Aasta Turundusteo avaliku sektori võitja ning ärikategooria finalistid. Aasta Turundustegu 2022 Grand Prix kuulutatakse välja 29. märtsil turunduskonverentsi Password õhtusel üritusel Kultuurikatlas.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.