Ainult tellijatele
Autor: Laura Reiter • 28. september 2022
Ainult tellijatele

Nädala kampaania case study: Vapiano Baltikumi-ülene kaasav ja hariv pastakampaania

Vapiano koostöös agentuuriga Sweep lõid kampaania, mis kutsub inimesi saatma oma pastaretsepte, millest parim lisatakse Vapiano restoranide menüüsse. Baltikumi-ülesel kampaanial on aga ka teine eesmärk – nimelt harida lätlasi ja leedulasi pasta termini kasutamise ja tähenduse osas. Vapiano turundajad ja agentuuri Sweep esindajad räägivad lähemalt.

Vapiano turundusspetsialisti Katrin Aare sõnul on kampaania eesmärk kaasata Vapiano enda praeguseid ja tulevasi külalisi pasta loomisprotsessi ning panna päriselt menüüsse pasta, mille retsepti on sinna hääletanud Eesti rahvas.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700