• 29.06.22, 11:19

Nädala kampaania case study: raadio Elmar – mitte ainult eakatele

Raadio Elmari kuvandi uuendamiseks loodi hiljuti kolm humoorikat videoklippi, mis näitavad, et meil kõigil on omad "Elmari hetked". Duo Media Networksi raadiote turundusjuht Sigrid Saar ja agentuuri Sweep loovstrateeg Oliver Lomp räägivad imagokampaaniast lähemalt.
Nädala kampaania case study: raadio Elmar – mitte ainult eakatele
Raadio Elmarit haldava Duo Media Networksi raadiote turundusjuht Sigrid Saare sõnul on kampaania eesmärgiks luua raadiole uus kuvand ja kasvatada keskealiste eestlaste osakaalu kuulajate hulgas. „Otsisime värsket pilku, mis looks raadiole Elmar uue kuvandi, tooks esile jaama tugevused ja aitaks kõnetada neid kuulajaid, kes Elmarist siiani mööda on vaadanud,“ sõnas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele