Ainult tellijatele
Autor: Laura Reiter • 29. juuni 2022
Ainult tellijatele

Nädala kampaania case study: raadio Elmar – mitte ainult eakatele

Raadio Elmari kuvandi uuendamiseks loodi hiljuti kolm humoorikat videoklippi, mis näitavad, et meil kõigil on omad "Elmari hetked". Duo Media Networksi raadiote turundusjuht Sigrid Saar ja agentuuri Sweep loovstrateeg Oliver Lomp räägivad imagokampaaniast lähemalt.

Raadio Elmarit haldava Duo Media Networksi raadiote turundusjuht Sigrid Saare sõnul on kampaania eesmärgiks luua raadiole uus kuvand ja kasvatada keskealiste eestlaste osakaalu kuulajate hulgas. „Otsisime värsket pilku, mis looks raadiole Elmar uue kuvandi, tooks esile jaama tugevused ja aitaks kõnetada neid kuulajaid, kes Elmarist siiani mööda on vaadanud,“ sõnas ta.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700