Autor: Laura Reiter • 29. juuni 2022

Nädala kampaania case study: raadio Elmar – mitte ainult eakatele

Raadio Elmari kuvandi uuendamiseks loodi hiljuti kolm humoorikat videoklippi, mis näitavad, et meil kõigil on omad "Elmari hetked". Duo Media Networksi raadiote turundusjuht Sigrid Saar ja agentuuri Sweep loovstrateeg Oliver Lomp räägivad imagokampaaniast lähemalt.

Raadio Elmarit haldava Duo Media Networksi raadiote turundusjuht Sigrid Saare sõnul on kampaania eesmärgiks luua raadiole uus kuvand ja kasvatada keskealiste eestlaste osakaalu kuulajate hulgas. „Otsisime värsket pilku, mis looks raadiole Elmar uue kuvandi, tooks esile jaama tugevused ja aitaks kõnetada neid kuulajaid, kes Elmarist siiani mööda on vaadanud,“ sõnas ta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700