Ainult tellijatele
Autor: Laura Reiter • 8. juuni 2022
Ainult tellijatele

Sweep Agency loovstrateegid: me ei soovi teha juhuslikku turundust

MM Grupi all tegutseva uue agentuuri Sweep Agency loovstrateegid Oliver Lomp ja Siim Nikopensius soovivad näidata, miks ja kuidas on pikaajaline turundus- ja brändistrateegia agentuuritöös kõige alus.
Siim Nikopensiuse ja Oliver Lompi sõnul on Eesti reklaamimaastikul näha väsimuse märke. "Ütleme nii, et selles vallas on olnud seksikamaid aegu," sõnasid nad.

Oliver Lomp ja Siim Nikopensius, kes varem töötasid vastavalt agentuurides Tabasco ja Optimist loovjuhtidena, rääkisid, et Eestis tehakse väga palju mitteläbimõeldud turundust ja ei süveneta piisavalt. „Näeme, kuidas ainult allahindluskampaaniaid tehes keeratakse sektorite kaupa valdkondi tuksi ning väga palju on realiseerimata potentsiaali,” sõnasid nad.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700