Autor: Laura Reiter • 8. juuni 2022

Sweep Agency loovstrateegid: me ei soovi teha juhuslikku turundust

MM Grupi all tegutseva uue agentuuri Sweep Agency loovstrateegid Oliver Lomp ja Siim Nikopensius soovivad näidata, miks ja kuidas on pikaajaline turundus- ja brändistrateegia agentuuritöös kõige alus.
Siim Nikopensiuse ja Oliver Lompi sõnul on Eesti reklaamimaastikul näha väsimuse märke. "Ütleme nii, et selles vallas on olnud seksikamaid aegu," sõnasid nad.

Oliver Lomp ja Siim Nikopensius, kes varem töötasid vastavalt agentuurides Tabasco ja Optimist loovjuhtidena, rääkisid, et Eestis tehakse väga palju mitteläbimõeldud turundust ja ei süveneta piisavalt. „Näeme, kuidas ainult allahindluskampaaniaid tehes keeratakse sektorite kaupa valdkondi tuksi ning väga palju on realiseerimata potentsiaali,” sõnasid nad.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700