Autor: Laura Reiter • 8. juuni 2022
Sweep Agency loovstrateegid: me ei soovi teha juhuslikku turundust
MM Grupi all tegutseva uue agentuuri Sweep Agency loovstrateegid Oliver Lomp ja Siim Nikopensius soovivad näidata, miks ja kuidas on pikaajaline turundus- ja brändistrateegia agentuuritöös kõige alus.
Siim Nikopensiuse ja Oliver Lompi sõnul on Eesti reklaamimaastikul näha väsimuse märke. "Ütleme nii, et selles vallas on olnud seksikamaid aegu," sõnasid nad.
Oliver Lomp ja Siim Nikopensius, kes varem töötasid vastavalt agentuurides Tabasco ja Optimist loovjuhtidena, rääkisid, et Eestis tehakse väga palju mitteläbimõeldud turundust ja ei süveneta piisavalt. „Näeme, kuidas ainult allahindluskampaaniaid tehes keeratakse sektorite kaupa valdkondi tuksi ning väga palju on realiseerimata potentsiaali,” sõnasid nad.